23 iulie 2012

Leapsa


1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
->Gata

2.Spune 11 lucruri despre tine:
Hmm...de ce 11?:)) Sa vedem...
->Am 17 ani (facuti pe 3 iulie-ieyyy:)))
->Am cont pe wattpad si ador site-ul ala (RinaSheez)
->Imi place foarte mult sa compun chestii
->Ador sa ascult muzica
->Imi ador blogurile
->Imi plac actorii cu ochii albastrii sau verzi, dar si ceilalti au cate o exceptie:)) Deinde de la caz la caz.
->Si acum, cand am ocazia, ma uit la Tom si Jerry -ce?! ei au fost copilaria mea-
->Uneori pot sa fiu irascibila, dar imi trece repede
->Nu prea imi place sa vorbesc despre mine
->Am perioade cand sunt o narcisista, dar si asta trece rapid
->Am o surioara de 2 ani

3. Raspunde la intrebarile de cel de care te-a nominalizat si formeaza un nou set de intrebari pentru cei care ii nominalizezi
1. Care e actorul tau preferat?
-Igh..Greu sa aleg...pot sa aleg mai multi? So, Nathaniel Buzolic, Ian Somarhalder, Cillian Murphy si mai multi:))
2. Ce-ti place tie sa faci cel mai mult?
-Sa ascult muzica, sa ma las inspirata de orice nimic si sa vorbesc prin mesaje. 
3. Daca ai avea puterea suprema pentru o zi, ce-ai face?
-Hmm.....Ar fi o responsabilitate destul de mare si orice as face, ar fi ceva legat de atitudinea rea si egoista a oamenilor.
4. Ce melodii iti plac cel mai mult?
-Ahh, iar intrebare grea. Rock Mafia-Fly or die, Coldplay-Yellow, Will.I.Am si Eva Simons-This is love, Breath Carolina- BlackOut, si cam tot de la Sia. Oricum melodiile mele mereu se schimba.
5. Cartea care-ti place cel mai mult?
-Probabil este varsta de vina sau stilul scriitoarei, dar imi place "Femeia de hartie" de Francoise Rey. Mai imi plac: Fortele Raului Absolut, Cele noua vieti ale lui Chloe King si mai multe....
6. Daca ai naufragia pe o insula pustie, de cine ai vrea sa dai?
-De cineva care ma pot baza si care sa aibe macar idee de cum sa ne descurcam acolo. [Apoi sa ne casatorim si sa facem o caruta de puradei si sa murim. Mai intai el, sa-mi lase averea apoi eu:)) Glumesc.]
7. Mancare preferata?
-Aoleu...Probabil....hm....Tiramisu:)) Sau nimic.
8. Ce apreciezi cel mai mult la o prietena?
-Respectul si increderea.
9. Ce urasti cel mai mult la o prietena?
-Probabil acel fapt ca dupa o anumita perioada n-ar mai vorbi la fel. Adica, schimbarea comportamentului sau cum da de alte persoane. Daca se schimba, se schimba si prietenia noastra, pentru ca una dintre noi s-ar indeparta mult de cealalta.
10. Ai vrea sa joci in The Vampires Diaries?
-Pur si simplu, da.
11. Unde ti-ai dori sa ajungi cel mai mult?
-Oriunde...si nicaieri. Cand voi ajunge, voi stii ca acolo mi-am dorit sa fiu.

Intrebari Adresate:
1. Ce zodie esti?
2. Ce iti place sa faci?
3. De unde ai avut ideea sa iti faci blog?
4. Cum ai descoperit pasiunea pentru scris?
5. Cati ani ai?
6. Care sunt melodiile tale preferate?
7. Care sunt filmele tale preferate?
8. Care sunt cartile tale preferate?
9. Ce putere supranatura ai vrea sa ai?
10. In ce film ai vrea sa ai un rol?
11. Cum s-ar numi prima carte publicata de tine?


4. Nominalizeaza 11 persoane (+ like) care sa realizeze acest tag:

5. Mergi la pagina lor si anunta-i.
-Oke'.

6. Nu da tag'ul inapoi. 
-Bine.

Multumesc Mariei de prima mea lapsa:* Te iubesc, colega! De ce colega? Pt ca in blogosfera, toti suntem colegi.

15 comentarii:

  1. Mulțumesc de leapșă! :*
    Îmi plac răspunsurile tale! :)) Mai ales cel cu mâncarea preferată! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pt ce, sper sa iti placa.
      Asta mi-a venit pe moment:)) Acum ar fi pepenele, ca tocmai mananc:))

      Ștergere
  2. Deci , sa se stie ca eu sunt prima din lista :D
    Desi am mai primit premiul , il accept cu placere , insa voi raspunde doar la intrebari !

    RăspundețiȘtergere
  3. :* >:D< Eu l-am facut pentru un seminar la Multimedia :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm..
    leapsa asta o ai si de la mine..:D
    Pupici,
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, atunci mersi si tie, dar probabil nu am fost anuntata:D sorry

      Ștergere
  5. Cu placere,colega:*

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey vezi ca am si eu o leapsa pentru tine.
    Cand vrei,fa-o te rog:o3.
    Multumesc.
    ~M

    RăspundețiȘtergere
  7. :D sar'naaaa de leapsa:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  8. heiii,mersi de leapsa,am completat-o:)
    http://jurnaluluneifetemoarte.blogspot.ro/2012/07/leapsapremiu.html

    RăspundețiȘtergere