14 iunie 2011

Imi Pare Rau...

A te simti vinovat de ceva, mie mi se pare un lucru sfant. De ce? Pt ca a te simti vinovat este a-ti recunoaste fapta gresita, iar a gresi se spune ca e firesc. Si eu am gresit la randul meu si nu vreau sa dau lectii de viata, vreau doar sa reiasa niste sfaturi. Am gresit, cand nu am ascultat de mama, am gresit cand mi-am facut o cea mai buna prietena falsa, iar de acest lucru mi-am dat seama tarziu, am gresit cand am luat decizii pe care uneori le-am regretat, am gresit cand uneori am refuzat ceva ... sau pe cineva. Dar daca am zis "nu" la momentul cu pricina, a fost sa nu-mi fac probleme, a fost pt ca asaam simtit eu ca va fi bine. Am gresit cumva ca am vrut sa ma gandesc si la anumite consecinte, la ce se va intampla? Imi pare rau, dar este si vina ta( a persoanei) si ai gresit ca nu mi-ai acordat inca o sansa sa-ti pot spune de ce am facut asta. Poate daca cineva mi-ar pune o intrebare pt a II a oara, poate ca mi-as schimba raspunsul. Nu mi-a fost si nici nu imi e usor sa iau anumite decizii. Stiu ca uneori (te) pot face pe altii sa creada ca nu-mi pasa de sentimente, de ei, de nimic.Stiu ca pot rani oameni, dar nu este prima data cand spun ca nu sunt perfecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu