30 iulie 2011

Cap 1: Noi 4

Se spune k demonii se ascund in ingeri. In cazul meu a fost exact invers.


Suntem 4 prieteni. Cu Annyss, Marco şi Nikolas m-am întâlnit într-un supermarket. Annyss şi Marco sunt fraţi. Marco şi Nikolas sunt împreună. Da, sunt homosexuali. Ce ne-a unit pe noi 4 a fost muzica. Niciunuia nu ne plăcea să primească ordine aşa că am hotărât să nu facem pe şefii în trupa. Ne spunem Eternal. Cu banii câştigati după urma concertelor mici din baruri, ne-am cumpărat o casa pt am sta toţi împreună. Mama mea a spus că pot face ce îmi doresc, atât timp cât câştig un ban cinstit. Iar părinţii lui Marco, Annyss şi Nikolas au murit sau cel puţin aşa cu zis ei. Totul a decurs bine timp de 4 luni. Era o zi de luni foarte caldă. Cineva a sunat la uşa. Marco a răspuns, dar la uşa nu era nimeni, decât un bilet. Sau mai bine zis un plic cu un bilet. 

Ne-a strigat iar când am fost toţi 4 l-a citit.
                           " Părinţii voştrii sunt la mine. Annyss, Marco, Nikolas, vă e dor de ai voştrii, nu? Ohh, staţi! Am uitat că nu îi cunoaşteţi. Mara, mama ta ce face? De 3 zile nu ai vb cu ea. Ar trebui să te îngrijeşti mai mult de ea. Deci. . .  Lăsând asta la o parte, probabil vă întrebaţi cine sunt, ce vreau, de unde vă cunosc etc etc etc. Păi, pe Mara o cunosc de când s-a născut. Îmi place soarta şi viitorul ei mai ales.Detine un mare si grandios destin pe care nici ea nu il cunoaste, dar in adancul ei stie ca este deosebita si ar vrea sa afle ce putere detine in suflet. Annyss, Marco, Nikolas aţi învăţat să creşteţi fără cei dragi alături de aceea v-am urmărit toată viaţa. Toţi 4 aveţi ceva curajos în voi şi vă face speciali. O să mai primiţi bilete de la mine prin care vă voi spune ce să faceţi pt mine. 'DOMNUL A'"

Un comentariu: