30 iulie 2011

Cap 2: Adevarul gol-golut

-Îmi spune şi mie cineva ce se întâmplă aici? am răstit eu rupand tăcerea. Cum adică fără cei dragi alături?
- Părinţii noştrii nu au murit. Nici măcar nu îi cunoaştem. atât a putut Annyss să scoată din gura printre lacrimile ce-i curgeau pe chip. Acum acei ochi blanzi de culoarea caramelului şi chipul albicios angelic, trădau sentimente de ură. Părinţii noştrii, făcând referire şi la Nikolas, ne-au abandonat de mici copii. Ai lui Nikolas l-au lăsat la bunici, dar murind, a ajuns la orfelinatul unde eu şi Marco am crescut.
-De ce nu mi-aţi spus? Am întrebat curioasă gândindu-mă la pactul când am întemeiat formaţia: să fim sinceri şi să nu ne ascundem nimic.
-Pt că am jurat să ţinem secret. Ne pare rău. Dar tu îl cunoşti sau ştii despre bine ar putea fi vorba? a intervenit Marco. 
-Nu. Normal că nu. Am răspuns.
-Credeti ca este o gluma sau cineva chiar ne-a urmarit toata viata? a intrebat Nikolas curios.
-Gluma nu cred ca are cum sa fie. Adica, uitati si voi..daca ar fi fost un bilet anonim nu ar contine semnatura. i-a raspuns la intrebare Marco
-Domnul A... a repetat ganditoare Annyss. Baieti, adresandu-se catre cei 2 baieti, era un barbat in varsta care ne ajuta mult cand eram la camin. Il chema Alexander Miloslav. Noi nu l-am cunoscut niciodata, dar ne-a ajutat mult.
-Da, asa este,Ann, dar mosu' ala sigur avea vreo 75 de ani. Nu are cum sa fie el.
-Stiu, Marco. Doar am zis..probabil este nepotul lui sau ceva.

Restul serii a fost tacut. Atmosfera tensionata ne consuma tot mai mult energia pe care o acumulasem pentru concertul din barul "Reckoning". Annyssei i se parea un bar "dur". Intr-adevar era putin gotic dar destul de vizitat de oameni, iar asta ne era benefic in salariul nostru. In acceasi seara am cantat vreo 5-6 melodii, iar eu am mai ramas ca de obicei. Mi se oferise si un post de barmanita, iar Annyss, Marco si Nikolas au fost de acord sa il accept daca vreau.

Un comentariu: