31 iulie 2011

Cap 3: Ochii cei frumosi

Dupa ce au plecat, mi-am luat locul la bar.
-Ivette, ma ocup eu aici. Ia o pauza. am spus adresandu-ma la fata de la bar
-Ok. Mersi.
-Buna seara! Aveti "Black Russian"? mi s-a adresat o voce de barbat. Mi-am ridicat privirea, iar eu am ramas pentru cateva secunde blocata din cauza ochilor lui albastrii. Erau cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut vreodata. Era intr-adevar un barbat foarte frumos, asemenea unui zeu. Toate erau asezate la locul lor si nu era nimic urat. Ma scuzati, domnisoara, sunteti bine?
-Mda...Scuze. ce jenant..ma gandeam in timp ce ii pregateam bautura. Uitati aici un Black Russian. si fara sa vreau un zambet mi s-a asternut pe fata.
-Multumesc. si imi zambi si el mie.
-Mara, te-a chemat Ivan. Are nevoie de tine inauntru. Asta e, stau eu aici. mi-a spus Ivette. In aceasta seara Ivette isi intinse parul, care de obicei era ondulat si de culoare neagra, ochii ii erau tot negrii, precum onixul si un chip frumos la o prima vedere. Era slabuta si prea firava din punctul meu de vedere.
-Ok. 
  Ivan era administratorul barului.Proprietarul barului nu l-am cunoscut niciodata. Ivan se ocupa intotdeauna de tot.Era un barbat inalt, blond, cu parul pana la umeri pe care il prindea intr-o coada de cal, ochi verzi si caracter protector cu cei din jur.
-Ivan, mi-a spus Ivette ca ai nevoie de mine. Cu ce te ajut? l-am intrebat eu.
-Am nevoie sa ma ajuti cu astea. aratand spre navetele de langa birou. Stiu ca sunt grele, dar nu sunt aici nici Micha nici Erick. referindu-se la alti 2 baieti ce lurau acolo. 
-Bine. Unde le ducem?
-In frigorifice. Sunt sus, la etaj in biroul patronului.
-Apropo..cum de niciodata nu il vedem? Noi habar nu avem cine este. Ne intrebam la cine ne-am angajat. am spus eu chicotind
-Stati linistiti ca v-ati angajat la un om bun.
In drum spre birou ochii acelui barbat de la bar imi stateau in minte. Ivan ma intreba intr-una daca sunt bine din cauza pt ca stateam ingandurata. Ii spuneam de fiecare data ca sunt bine, doar obosita. Ajunsi in birou, pentru a doua oara in aceasi seara am ramas cu gura cascata, Era asa de curat si un design dragut si serios. In partea dreapta erau 2 usi-ferestre cu perdele de o culoare aramie, pe perete, alaturi, era o biblioteca in ton cu mobila de acolo de culoare acaju, in stanga era o usa intre-deschisa unde era o baie in care predomina bleumarenul si alb, iar in fata noastra era un birou sofisticat si elegant cu un leptop, acte pe langa el, o veioza kaki care dupa parerea mea se asorta cu scaunul din piele de la birou. Se vedea ca e confortabil. Pe pereti erau in jur de 2-3 tablouri cu peisaje. Pe acelasi perete cu ferestrele-usi era un frigider frigorific de bauturi.
-Acolo bagam asta. aratand spre frigider si baxurile de Cola.
Programul meu se tremina la 4 iar ceasul de pe perete arata ora 3 jumate.
-Asta este tot. Poti sa pleci acum. mi-a spus Ivan
-Bine. Ma duc sa fac schimb cu Ivette atunci. i-am raspuns eu
-Nu. Poti sa pleci. Ai spus ca esti obosita si in plus eu nu mai am nimic sa fac. O sa o ajut eu.
-Dar, Ivan....
-Ivan nimic. Du-te acasa. Ne vedem maine seara, bine?
-Bine. Multumesc mult. Raman datoare. i-am spus eu.


Peste 5 minute eram deja gata de plecare.
-La revedere,Ivette si mersi Ivan. Vorbim maine. am zis eu in timp ce plecam.
-Du-te cu grija. mi-au raspuns ei.



3 comentarii:

  1. Te pricepi chiar foarte bine!Imi place mult!
    Mai citesc si maine,findca sincer,cam toata ziua am mai citi pe la alte bloguri...ca sa mai recuperez,si nici n-am mancat nimic toata ziua...off.
    Maine voi citi tot!
    Te pup

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru cuvintele tale dragute si ma bucur ca iti place...
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mersi si pt celelalte comentarii...greseala mea ca l-am vazut dupa ce am trimis comentariul de mai sus

    RăspundețiȘtergere