3 aprilie 2012

Dark side of my soul 11


-Ce facem!?! L-am mai intrebat o data pe Eric, care statea pe canapea cu genunchii departati si coatele pe ei. Stiu eu ce facem. Ce fac!
-Elizabeth, ce ai in cap? Si-a ridicat ochii albastrii spre mine, parul blond alunecandu-i pe langa urechi, usor ondulat.
-O razbunare. Asta am in cap. Ce poate omora un inger?
-Doar nu te gandesti sa....
-Oh, ba da. Ma gandesc sa! Si o voi face-n stil mare.
-Nu face nimic prostesc.
-Nu, doar imi razbun mama si prietena. Spune-mi cum se ucide un inger.
-Un vrajitor.
-Ce? Am intrebat pierduta.
-De asta ai nevoie. De un vrajitor.
-Ah...Si de unde pot face rost de unul? Ma privea uimit pret de cateva clipe, apoi incepu sa rada. Mi-am asezat mainile in san, batand din picior in podea si am ridicat o spranceana intreband de ce rade.
-Pentru ca de un vrajitor nu poti face rost, asa, ca si cum l-ai culege de la coltul strazii. Un vrajitor se cauta, dar ai noroc pentru ca stiu unul.
-Hmm...de ce ma mai mir? Am soptit cam pentru mine, dar se pare ca m-a auzit. Cu pasi timizi se indrepta spre mine, mi-a luat umerii in mainile lui si mi-a zis ca va fi bine.
Dupa ce a plecat mi-am baut sangele, mai infometata ca de obicei. Nu ma simteam satula. Vroiam mai mult. Am iesit din casa, incepand sa alerg pana la padure. La inceput doar m-am plimbat, apoi o inima de caprioara m-a facut sa imi inchid ochii sa sa ma las purtata de instincte. 
-Ihmmm....
Ce bun era. Mi-am lasat capul intr-o parte, stergandu-ma la gura si intorcandu-ma acasa. 
****
 Cu o bataie usoara-n usa si-a anuntat venirea. M-am dus catre intrare si i-am deschis. 
-Intra, Eric. I-am strigat peste umar in timp ce ma duceam in bucatarie. 
-Buna. Acesta este Raul. 
-Oh, buna! Inalt, masiv, de o culoare maslinie, cu ochiii negru corb. 
Acesta nu a zis nimic, doar mi-a intins mana si a luat-o pe a mea, saruntandu-ma. Si-a strambat un pic nasul, apoi incepuse sa rosteasca niste cuvinte in latina.
-Ce face? L-am intrebat pe Eric. Acesta nu spune nimic. Doar ridica din umeri si se uita.
-Nu ti-am facut nimic rau, doar ti-am curatat sangele de El. Nu te mai poate manipula dupa bunul lui plac.
-Mersi atunci. 
-Hai mai taci cu multumirile si sa ne apucam de treaba. 
-Pardon? Scuza-ma, dar nu-mi vorbi asa.
-Shh, asa e el. 
Hmm, mirosul asta....Venise atat de aproape sa-mi sopteasca asta incat am simtit cum buzele lui s-au oprit pe gatul meu. Ramasesem cateva minute ca sa-mi revin. Era ca o revigorare neatinsa. Era Eric.
Baietii s-au asezat pe canapea, iar eu pe masuta din fata. 
-Uite cum sta treaba. Nu agreez astfel de lupte intre mituri. Pentru ca sa recunoastem, suntem niste mituri, cel putin voi. Revenind....Astea sunt ingredientele pentru supa noastra de exterminare a ingerului tau. Mai imi trebuie putin din sangele tau si totul este gata pana diseara. Trebuie doar sa il tii aici, in casa, sa nu plece nicaieri. Dormi cu el, bagati un maraton obligatoriu de filme....numai tine-l in casa.
Totul spuse dintr-o suflare, revenindu-mi din socul de mai devreme si procesand ideile pe rand. Wtf? Trebuia sa ma culc cu jegosu'; asta acum? Bine macar ca nu arata rau. Du-te dracu, mi-a ucis mama si prietena cea mai buna.
-Ok. Am sa fac ce imi ceri, numai termina-l. Tot ce vreau este sa il ucid eu, cu mana mea, daca se poate.
-Stiam ca vei vrea asta, de aceea potiunea va fi aplicata pe buzele tale. Si in organismul tau. Asa ca trebuie sa il faci, sa te doreasca atat de tare, incat sa il convingi sa iti bea din sange.
***
Baietii plecasera, asa ca m-am dus prin camera sa imi aleg niste haine mai provocatoare pentru ingerasul meu diabolic. 
Un set criminal alcatuit dintr-un sutien mov, chilotei mov si ciorapi lungi cu portjartier; apoi pe deasupra o rochie ce imi lasa trupul perfect in toata splendoarea lui, facandu-mi picioarele incredibil de sexy. Mi le-am pus deoparte si m-am aventurat in baia fierbinte. Era perfect. Simteam deja gustul razbunarii si jur ca era foarte bun.
Imi placea.
Dupa ce am iesit, am lasat apa sa se prelinga de pe mine pe gresia alunecoasa, strangandu-mi parul, incepand apoi sa ma sterg.
Mi-am uns corpul cu tot felul de crede si uleiuri afrodisiace si mi-am imbracat lenjeria.
Am inceput sa lucrez la par. L-am indreptat, apoi mi-am facut cateva bucle pe suprafata lui, aratand de un rosu superb. Am inceput sa ma machez cum niciodata nu am facut: strident, dar nici vulgar.
Ce sa mai..aratam bestial.
Mi-am imbracat si rochita, apoi am asteptat linistita pe canapea pe Eric, cu vraja. Nici nu terminasem de gandit, ca m-am si repezit la clanta sa-i deschis. Acesta ramase proptit in dreptul usii, masurandu-ma din cap pana in picioare.
-Doamne...arati....wow.....ai crescut....si...esti...sexy....si....
-Ok, ok, am inteles. Intra. 
Am inceput sa rad pe sub mustati, apoi a inceput si el.
Si hei, nu crescusem asa mult. Trecuse...nu mult.
-Asta este. Mi-a inmanat sticluta si am baut lichidul, apoi mi-am lasat o dara subtire si pe buze. 
-Mersi de ajutor, Eric. Mereu am stiut ca pot conta pe tine. 
Mi-am lasat corpul sa se lipeasca de al lui, imbratisandu-l. Dumnezeule, ce bine imi era. Nu mai vroiam sa plec niciodata din bratle lui. Acesta m-a prins si si-a lipit buzele de gatul meu. Ma topeam. Simteam ca voi cadea, daca imi va da drumul. In urma lor simteam o arsura de placere. Ma cutremura, electrizandu-ma, trimitand mii de artificiii in stomac si.....fir-ar....
-Daca nu erau imprejurarile astea, te-am fi luat si as fi facut dragoste cu tine asa cum niciodata nu am facut! Aici, peste tot. Esti din ce in ce mai frumoasa si mi-ai lipsit, Liz. Elizabeth, iubito, mi-e dor de tine. 
Mi-am lasat capul pe el, inecandu-ma in suspine si rostind un tampit "si mie" la care am adaugat un:
-Pleaca. Derek e pe cale sa vina si nu vreau sa ma vada asa. Rimelul nu este rezistent la apa.
Acesta intelesese, aparandu-i un mic suras pe chip la remarca mea copilareasca.
***
-Arati fenomenal in seara asta, Lizzye. 
-Mersi. Asta era si ideea, prostutule. Sa te fac sa nu uiti aceasta noapte. Suntem doar noi doi. Si e bine....caci am planuri...mari.
Isi infasura mainile murdare de sange invizibil pe mine, incercand sa faca pe cuceritorul. Imi saruta gatul, apoi revine la buze, frecandu-se cu ale sale de ele, incercand sa ma patrunda, reusind, iar limbile noastre incercand sa se excite reciproc. Da' de unde...!!!!
Mi-am intrat in rol, incercand sa fiu cat mai senzuala in miscari si sa-i placa, atat de mult cat imi displacea mie. L-am trantit pe pat, incercand sa-i desfac camasa, cu mici atingeri pe zone fierbinti. Ahh, Eric...daca nu m-ai fi aprins tu....nu ar fi ajutat. 
***
Totul se petrecuse repede, acum eram la momentul culminant. Imi strangea sanii, jucandu-se cu ei si penetrandu-ma. M-am pus peste el, preluand controlul. 
-Musca-ma. 
Se uita putin sceptic si mirat, dar nu mai spuse nimic cand l-am mai sarutat o data si a mers. 
M-a muscat cat de tare putuse, probabil si de la orgasm, dar daca isi facuse treaba nu mai conta. Acum trebuia doar sa bea, cat mai mult. 
Deodata incepuse sa se simta rau. Se vedea asta. Ramase si se uitase la mine. 
-Tarfa, ce mi-ai facut? 
Isi scuipa scuipatul o data cu acele cuvinte. Ei bine...pentru asta chiar nu te las sa mori numai din asta, nenorocit imputit si ucigas. Cu cea mai mare viteza mi-am luat cutitul din bucatarie, intorcandu-ma inapoi in mai putin de doua secunde. Se pare ca nu mai putea sa se teleporteze sau ce dracului facea el, caci l-am gasit aici. Substanta doar ii anula puterile angelice si il lasa fara vlaga. L-am intins inca o data in pat, stand deasupra lui. 
-Asta! Si am bagat prima data cutitul in el. Este pentru mama mea, parazit ce esti. Asta! Si l-am injunghiat a doua oara. Este pentru prietena mea, Bonnie. Iti mai adunci aminte de ea? Iar asta! Este pentru blestemata asta de noapte si tot ce am facut cu tine. Plus ca mi-ai sfasiat pieptul in fiecare seara, acum ceva saptamani in urma. 
Apoi am tot infipt cutitul in el, lasandu-i trupul inert zacand, pana cand Eric a venit si m-a oprit. 
-E mort. Gata. E mort. Shhh...
M-a luat in brate si m-a facut sa adorm instant.

3 comentarii:

  1. Capitolul e superb!!!
    Desi imi cam pare rau de Drake...:( Imi placea...Dar trebuie sa recunosc ca a ranit-o mult.Deci merita c-a murit.
    Si incepe sa-mi placa de Eric...
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ca ai continuat sa citesti.

      LoveYou2<3

      Ștergere
    2. Pai cum se putea sa nu continui sa citesc frumusete de fic!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere