9 aprilie 2012

Dark Side Of My Soul 12


Dupa toata treaba cu dropsul nenorocit de menta, Ingerul meu ucigas Derek, Eric s-a ocup de curatarea camerei mele si de tot praful si scrumul din jurul casei. Cica vrajitorul care s-a ocupat in mare parte de potiunea care l-a ucis pe dobitoc, a facut in tot acel timp si un ritual cu arderea in jurul casei a mai multor feluri de lemn: cires, sterjar si brad. Inca se simtea mirosul impunator de brad. 
***
-Hei, esti bine? 
-Eric, este a patra oara cand ma intrebi in ultimile 30 de minute. Termina o data. Sunt bine. Nu am nimic. Poftim.I-am intins paharul cu sange incalzit, apoi m-am asezat pe balustrada terasei.
Era o zi tare frumoasa. Soarele incepand sa arda ca un nebun, clasicele pasarele lasand la auzul oamenilor glasul lor pitigaiat, mirosul de zi proaspata si unui nou inceput redandu-mi un sentiment de caldura si bucurie. 
-Ce ai facut de cand....te-am lasat? Cum te-ai descurcat? Mama ta ce a spus?
-Esti nebun. Cum as fi putut sa-i spun mamei? A murit nestiind ce am devenit.
-Dar cum? Adica, uita-te la tine. Inainte erai blonda, ochi caprui, buze palide, mult mai firava.
-Mda, adica o fraiera. Am spus iritata. Ma descria ca si cum as fi fost o fraiera si tocilara.
-Nu. Dar vreau sa spun ca esti schimbata, atat fizic cat si psihic. Esti roscata, culoarea calda a caramlului dinainte acum este ca de smarald, buzele tale sunt mai ..apetisante ca inainte si ai o incredere in sine foarte mare. Se vede de la o posta. 
-Hmm..pai cam de asta te-ai ocupat tu. M-am uitat spre el, incercand sa ii gasesc expresia fetei. Am urmarit un zambet vizibil, trist, acompaniat de niste ochi tristi.
-Daca nu te transformam poate nici nu treceai prin asta. Puteam sa te fac sa uiti cu usurinta. Mama ta ar fi trait, la fel si Bonnie, iar acum in loc sa fii aici, dupa o noapte plina de durere, ai fi fost prin magazine, cumparand haine noi pentru zile de scoala si chiul adolescentin. 
Auzind astea, imi doream sa il strang in brate tare, sa-l sarut si sa ii zic ca mi-a fost dor de el. Dar m-am rezumat doar la:
-Nu trebui sa regreti ca m-ai transformat. Toate au un rost si ce e scris....devine realitate. 
Linistea iar se facea simtita, iar ca momentele de liniste sa nu devina chiar ciudata, Eric le spulberase cu trei cuvinte simple.
-Ma mai iubesti?
Stiam ca vrea adevarul, si stiam ca daca voi nega isi va da seama.
-Da. 
-Atunci de ce nu o luam de la capat? De ce nu recuperam? De ce....
-Shh....Nu mai vorbi atat!!! Ochii au inceput sa mi se umezeasca, asa ca am inchis ochii si am respirat adanc, si nu pentru ca as fi avut nevoie, ci doar pentru simpul fapt de a incerca sa indepartez un sentiment ciudat si necunoscut ce nu-mi dadea pace.
Mi-am simtit corpul ridicat si rasucit brusc, cu jumatate din corp pe partea exterioara a terasei. 
-Esti nebun? O sa cadem de aici.
-Cand stateai cu fundul pe balustrada nu cadeai. Imi spuse el ironic.
Am incercat sa zic ceva, dar nu stiam ce, doar am stat acolo....Dupa cateva secunde rupsese iar tacerea, revenind la subiectul de dinainte.
-Te iubesc si vreau sa ne apropiem iar. Nu suport distanta asta. De ce sa tac? Vrei sa tac? Nu am raspuns, doar mi-am lasat capul in jos, vrand sa ii evit privirea indurerata. Dar nu m-a lasat, doar a intrebat iar. Spune-mi, vrei sa tac?
-Nu...
Mi-am ridicat iar ochii, pana i-am fixat pe ai lui. Ma simteam acasa, acolo unde trebuia de mult timp sa fiu. Cred ca ne-a cam ajuns ragazul asta si nu mai vroiam sa traiesc asa. De ce sa-l resping? Pentru? 
Buzele lui ma saruta incet, delicat, devenind mult mai pasional, dar grijuliu. Stia ca ma tortureaza cu chestia asta, dorindu-mi tot mai mult sa-l am si sa-l simt. Mana lui facea linii pe spatele meu, arcuindu-ma si lasandu-i un inntreg spatiu asupra gatului. Ma saruta incet, savurand parca fiecare particica si minut. M-am intors incet, cu spatele la el, sarutandu-ma pe spate, dandu-mi tricoul jos. L-am impins inauntru, pana am dat de pat. M-am aruncat deasupra lui, infruptandu-ma din pielea lui, din savoarea si mirosul lui. Mi-au lipsit enorm. Mi-era dor sa fiu in bratele lui, ca prima data. Era singurul si sigur ultimul pe care l-am iubit si voi continua sa-l iubesc, indiferent de tot.
Hainele zaceau pe jos. Ma mangaia si ma inebunea cu tachinari blande, dar imi placea. Vroiam sa dureze cat mai mut si parca nevrand, trageam de timp. Ii lipeam corpul masiv pe al meu, tinandu-l aproape, sperand sa nu dispara si sa fie doar o dara de parfum sau un curent. 
Ma atingea asa cum nimeni nu o mai facea, ma facea sa uit absolut de tot in momentele respective. A continuat sa ma sarute iar pe buze, pe sani, jucandu-se cu fiecare in parte, apoi pe abdomen si tot asa, dand viata la mii de fluturi prin corpul meu practic mort. Ma readucea la viata. Mi-am dat capul pe spate, bagandu-i mana in par, simtind ca suntem unul si acelasi. Doua suflete intr-unul. Ma simteam in euforie. Eram drogata de el si tot. 
Cu miscari lente am continuat treaba, incercand sa-l domin, dar nici nu se lasa mai prejos, rolurile noastre facand cu rundele. 
***
M-am trezit imbratisata de el. Adormisem. Si inca cat!!! Ceasul era sapte seara. Hmm dupa o asa....actvitate....logic. M-am pus iar pe perna, nevrand sa ma trezesc si sa plec de langa el. 
***
Mi-am deschis ochii cu grija, inchizandu-i la contactul cu lumina puternica.
Lumina puternica? Ultima data era seara....Ce nai....
-Te-ai trezit. 
Un zambet perfect imi insenina ...dimineata se pare. Statea doar in boxeri pe pervazul din dreptul geamului, asa ca m-am dus si eu.

Jos, este un slideshow cu Eric si Liz
Slideshow Eric si Liz

3 comentarii:

  1. Absolut SUPERB!!!!Il adooooooor!!!
    Si-l ador si pe Eric!De bun ce e!
    Multa bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere