12 septembrie 2012

Dark Side Of My Soul 18

Multumesc pentru sustinere, Maria. Faptul ca macar o persoana imi citeste povestea de pe acest blog, imi face inima sa-mi creasca in volum de bucurie



Mirosul fresh al lui Zayn mă înnebunea, de-a dreptul. Muşchii pieptului îi erau încordaţi. Mi-am plimbat mâna pe pieptul lui. Acum ştiam de ce mă simţisem strâns legată de el de prima dată când l-am văzut. Îl iubeam, iar acum tot ce mă reţinea, era să rezolv nişte probleme. Zayn îmi spusese că în tot acest timp, de fapt, în ultimul timp, se îngrijea de mine, ştia ce am făcut, când şi cum. Uciderea lui Derek i se părea comică, dar se înfuriase când i-am spus că m-a atins şi eram la un punct să mă unesc trupeşte cu el. Îmi spusese că îl duruse mereu ce necaz aveam şi că se simţea prost şi neputincios ca nu avea ce să facă.
Mi-am pus mâna la gât şi am tresărit neliniştită. Mi-am adus aminte că aruncasem pandantivul ce mă proteja în pădure, lângă cadavrul omului ce l-am ucis.
- Ce mă voi face eu când soarele se va ridica pe cer?
- Cum sunt Creatorul tău, sângele meu asupra ta are anumite abilităţi şi cerinţe, bineînţeles.
- Cum vine asta? Mi-am ridicat privirea pentru a-l urmări.
- Dacă bei din sângele meu, ai o protecţie specială. Având sânge de al meu în organismul tău, soarele nu îţi poate face rău pentru puţin timp în schimb. Pentru început, vei ţine acest "regim", până găsim o altă soluţie. Dar ca să facem asta, trebuie să îţi beau şi eu din sânge. Bine?
- Bine.
M-am ridicat cu greu de lângă el, doar pentru un scurt dus. A venit după mine, rugător. Am acceptat mai mult decât bucuroasă. Pielea mea vibra în prezenţa lui. Mâinile lui explorau parte cu parte din corpul meu dezgolit sub apa fierbinte a duşului. Tricoul ud se lipise de muşchii lui, conturându-i perfect fiecare centimetru. M-am lipit şi eu de el, după ce tricoul şi pantalonii incomozi fuseseră aruncaţi undeva pe jos. Limba mea îi traversa pieptul rece cu poftă.
***
Grupuri de oameni grăbiţi ieşeau din parc.
- De ce toată lumea se grăbeşte să iasă din parc? Am întrebat curioasă, întorcând capul după fiecare grup de 5-10-12 persoane care aproape alergau afară.
- Pentru că s-a închis, îmi răspunse atât de dulce ca şi sărutul ce mi-l aşternu pe buze.
- Şi noi ce căutăm aici din moment ce se închide?
Nu-mi răspunse de această dată, doar îmi zâmbi cu un zâmbet molipsitor şi mă trase până la primul şi cel mai mare roller coaster. Adevărul era că îmi dădea mari fiori la cât de mare era. Într-un fel, mereu mi-a fost cam frică de astea.
- Stai liniştită, nu vei păţi nimic, mă linişti Zayn.
După circa 30 de secunde, după ce ne-am urcat în roller coaster, Zayn îmi ridică încet fusta. M-am repezit să-l sărut, descheindu-i un nasture al cămăşi. Îşi puse mâna peste a mea, oprind-o.
- În noaptea asta eu te voi răsfăţa. Nu vreau să faci nici un gest. Nu vreau să refuzi...
Am înclinat capul în semn aprobator, iar el îşi continuă drumul amăgitor spre coapse. Îmi masa chinuitor de plăcut muchii interiori, acum relaxaţi. Viteza rollerului îmi făcea adrenalina să-şi facă efectul. Degetele dibace mă mângâiau, îmi apăsau intimitatea, producându-mi cea mai mare plăcere. Dar totul încetini pe parcursul vitezei, iar el îşi retrase mâna cu uşurinţă, arajându-mi fusta. Mi-am mutat privirea ucigătoare spre el, acuzându-l şi blestemând cursa cea scurtă.
- De ce te-ai oprit? M-ai lăsat neterminată, am gesticulat din mâini bosumflată. Am încercat să dau bară de protecţie la o parte, dar la cât de nervoasă eram, nu am reuşit. Zayn doar mă privi râzând, ajutându-mă apoi să cobor.
- Toată noaptea voi avea timp să termin ce am început, îmi spuse cu o calmitate de îmi venea să-l omor. Analiza întreaga construcţie a minunăţiei în care tocmai ne-am dat.
- Adică mă vei tachina aşa toată noaptea?! Am replicat agitată informaţia. Ha, n-o să reuşeşti, am bolborosit convingătoare.
- Crezi? Mă întrebă retoric, întorcându-mi numaidecât spatele, fugind la nişte răţuşte şi pistoale cu apă. Pun pariu că te pot tachina şi voi rezista tentaţiei să nu termin, termină de spus împuşcând cu precizie o raţă.
- Să vedem. La cât de horny-boy eşti, nu vei rezista. Am golit pistolul de apă, răzbunătoare, în micuţa răţuşcă ce scoase un măcănit fals.
Am trecut apoi la aruncarea cu cercul în nişte ţepuşe. Când veni rândul meu, Zayn mă îmbrăţişa, plimbându-şi mâna pe burta mea, iar cealaltă mână pe sânul stâng. Mi-l strânse în palmă, apoi la fel făcu şi cu celălalt. Încercam să mă concentrez pe ţepuşele alea, dar vreo 3 cercuri aterizară pe jos. Îmi era prea greu să nimeresc cercurile în beţe, când Zayn mă droga cu înnebunitoarele mişcări ale palmelor lui atât de bărbăteşti pe sânii mei. M-am pierdut brusc într-o altă lume şi încă un cerc căzu lângă un butoi, la o distanţă mare de beţe. Mă simţeam atât de umană în prezenţa lui încât îmi venea să urlu. Dar numai din pură plăcere...
- Concentrează-te, Beth, mai ai doar 6 cercuri.
Şoaptele lui râzânde îmi mângâiau timpanul atât de profund şi delicat precum atingerile satinului.
- Cum dracului vrei ca eu să mă concentrez când tu... tu... îmi faci... asta! I-am luat mâna, ducând-o în spatele meu, dar proastă mişcare. Îmi lua fundul la mici ciupituri.
- Fă-o! Îmi ordonă dulce şi euforic.
M-am dezlipit doar mental de el, cât am reuşit, doar ca mintea să-mi fie limpede puţin. Nu prea vroiam să-i dau frumoasă satisfacţie de a mă vedea învinsă, chiar şi la acest mic şi prostesc joc. Mi-am focalizat atenţia pe cerc şi am reuşit. Aşa am procedat şi cu al doilea cerc, şi cu al treilea şi cu al patrulea. Mai aveam 2. Zayn se încordase, pieptul lui fiind acum ca un zid în spatele meu. Mârâi printre buze, forţându-şi un zâmbet. Îşi duse mâna mai jos de abdomenul meu, iar cu cealaltă, continua să îmi frământe sânii pe rând, încet, delicat şi apăsat.
M-am relaxat preţ de câteva clipe, dar îndeajuns de mult încât să mă simtă. Îşi făcu loc cu [,] capul, ca buzele tari să îmi atingă gâtul. Am suspinat mai pentru mine, iar de la el din piept s-a simţit din nou un mârâit, dar acesta fusese din satisfacţia sa. Credea că mă învinsese, că m-a sedus, iar atenţia mea era spulberată. Am zâmbit provocator, mi-am recăpătat atenţia şi încordarea ce mă ţinea departe de frenezia atingerilor lui şi l-am ignorat. Am aruncat cele 2 cercuri unul după altul şi m-am întors râzând victorioasă.
- Am reuşit!
- Aşa se pare, recunoscu zâmbind şi cercetând parcul. Ochii i s-au oprit pe un stand cu tot felul de suveniruri şi lucruri sclipitoare şi luminoase precum tricouri, lanţuri, brăţări fosforescente, cercei, inele şi baghete de acelaşi fel.
Lua câte o brăţară pe rând din coş, până îmi umpluse ambele antebraţe cu zeci de culori luminoase.
- Wow! Zici că fac reclamă la Skittles, am spus ironică, fluturându-mi mâinile în aer.
- Eşti micul meu curcubeu.
I-am mângâiat obrazul fin, minunându-mă de atracţia de a-l atinge. Nu era doar frumuseţea lui cea care mă atrăgea să-l iubesc, era şi puritatea spiritului lui care mă făcea să îmi pierd controlul. Nevoia lui de a mă proteja. Albastrul palid al ochilor lui era ca gheaţa din miezul iernii, un albastru frumos. Îmi lua fata în palme, începând să chicotească.
- Ce s-a întâmplat?
- Mă bucur că te am. Habar nu ai cât te iubesc.
- Şi eu te iubesc. Tu eşti singurul meu adevăr.
Mi-a sărutat lacrimile reci, luându-mă în stilul miresei.
- Unde mă duci acum?
- Acasă. M-am plictisit să stau aici.
- Deci tot eu am câştigat.
- Nu. Nu am zis că s-a terminat noaptea. Îmi făcu cu ochiul.
- Ah, o să fie o noapte lungă, am dat ochii peste cap, cuibărindu-mă extenuată în braţele lui, la pieptul lui.
- Şi e dabea miezul nopţii, prinţesă, îmi reaminti el sfidător.
Am înghiţit în sec.
Încă mă minunam de senzualitatea lui. Cu fiecare mişcare, oricât de mică ar fi fost, muşchii lui se contractau într-un dans magnific, numai bun de privit. Prosopul bleu, îi stătea leneş pe şolduri. Mi-am înfundat un ţipăt în pernă, Zayn mijindu-şi ochii spre mine suspicios.
Am doar 17 ani, Zayn. NU e corect să mă corupi în halul ăsta!
- Mai devreme nu gândeai aşa, micuţa nimfomană, mă lua în derâdere.
- Hai, Zayn, nu-i corect. Ştii la ce mă refer; te joci cu mine.
- De parcă nu ţi-ar plăcea, replică ironic, scuturându-şi părul ud.
- Îmi place, da, dar nu este corect să mă înfierbânţi ca apoi să nu termini ce începi.
- Şi asta este un apropo, scumpa? Mă întrebă, aşezându-se lângă mine, sărutând un sân prin tricoul lui larg ce-l purtam. 
-... Poate...
 - Sau poate nu. Ţâşni în picioare, ieşind din cameră.
- Hei, unde pleci?! Am zbierat din mijlocul patului, încă întinsă.
- Ies să prind ceva. Vrei să vii?
- Da.
Am ieşit repede, ajungându-l din urmă, suindu-mă în spinarea lui. Vântul se înteţise puţin, dar nu îmi era frig. I-am dat o palmă în cap.
- Şi asta pentru ce naiba a fost? Întrebă inofensiv.
- Nimfomană?! Eu nu sunt aşa...
- Mai vedem noi, micuţa Elizabeth. Mă sărută pe obraz şi am cutreierat pădurea, în căutare de ceva bun de mâncat.

2 comentarii:

  1. Zayn e complet nebun si de acea eu il iubesc complet nebuneste:X
    Saraca Elizabeth,ce-i face=))=))
    Ahh...Ce-as vrea si eu un iubit ca Zayn...Atat de...nebun:))Ca-mi plac nebunii:))Doar fac si eu parte din aceadta categorie:))

    Si-n penultimul rand...A fost un capitol extraordinar!!!!!!!!:X:X:X

    Iar in ultimul...Esti EXTRAORDINARA!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your biggest fan!

    RăspundețiȘtergere