7 octombrie 2012

Dark Side Of My Soul- Epilog

Mersiiii, Maria:*!!
Cu placere, Mariaaa!!  :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mă topeam realmente sub trupul lui. Mă atingea încet, delicat, iar eu muream de dorinţa de a-l avea imediat. Pieptul dezgolit parcă îi era sculptat. Îi mângâiam pielea catifelată cu limba, profitând din plin de gustul pielii lui. Mi-era ca un drog; voiam din ce în ce mai mult. Buzele îi erau jucăuşe, moi şi... doar ale mele. Îmi aparţineau. Limba lui tare, îmi penetra gura, furându-mi suspinele şi gemetele de plăcere. Noaptea era martoră la pasiunea ce mi-o stârnea. Masculinitatea lui îmi mângâia suav intimitatea. Îi era frig, iar eu îl puteam încălzi.
Plângeam. Plângeam cu lacrimi fără grabă, de fericire. Ştiam că e al meu, în toată splendoarea. Sânii mei îi umpleau gura pe rând, lăsându-se răsfăţaţi în drogul pielii lui. Masivitatea lui mă cutremură de-a dreptul. Poziţia mea se schimbă. Ştiam că mă lasă să câştig, aşa cum făcea deseori. Voiam să intre, să nu-i mai fie frig, iar feminitatea mea aştepta să-l încălzească frumos, încet şi pasional. Voiam să îi simt orice atingere, să mă bucur în totalitate de fiecare contact. Mi-am lăsat trupul pentru a-l înveli. Nu-i mai era frig, iar eu, mă mişcăm atât de încet încât corpurile noastre tremurau sub dorinţa mistuitoare.
Mă prinse brusc de mâini, mă puse sub el, preluând controlul. Am zâmbit jucăuş şi m-am lăsat pradă plăcerii. Era puternic, îl simţeam, dar de fiecare dată când contactul se producea, îl controla cu grijă. Dorinţa lui de a mă proteja era prezentă chiar şi în momentele noastre intime. Limbile îşi creaseră un dans înnebunitor de plăcută, iar el în mine continua se îmi încălzească mai mult interiorul.
Eram sub un sincron perfect. Îmi absorbea fiecare geamăt de plăcere, suspinele lui lăsându-le auzibile, lucru ce mă încântă. Eram a lui cu fiecare atingere, cu fiecare suspin.
Eram noi. Acum şi întotdeauna. Aveam o veşnicie şi mai mult, doar pentru a ne îmbăta reciproc cu astfel de nopţi pline de plăcere.

4 comentarii:

  1. Aiaaaaaiiaaaaaaaaa!Mor pe loc!Ce sfarsit!De milioane!Splendit!

    Te adooooooooooooooooooooooooor!Si sunt sigura ca ti-o voi mai repeta de-un trilion de ori!:X:X:X:X:X:X:X

    Nu mai am nimic de zis,in afara de:Felicitari inca o data pentru aceasta poveste absolut GENIALA!

    I love you girl!!!!!:X:X:X


    Miss Salvatore~your biggest fan!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o leapsa pentru tine:)
    http://maria-lumeapovestilor.blogspot.ro/2012/10/leapsa-by-me.html

    Love you:X:X:X:*:*:*


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere