14 octombrie 2012

Leapsa de la Maria


 1@ Daca ar fi sa te indragostesti de doua persoane in acelasi timp,iar ele de tine,si-ar fi si de acord sa te imparta,ce-ai face?Ai fi cu amandoua,sau te-ai rezuma doar la una si-ai incerca s-o uiti pe cealalta?

Daca mi s-ar intampla asta, nu as putea sa fiu cu amandoi. M-as simti prost, pentru ca l-as insela pe celalalt si invers. Dar...nu neg. As fi atat de fascinata, cat si incantata sa fiu cu ambii:))) Cred ca fiecare persoana si-ar dori sa fie cu doua persoane pe care le iubeste in mod egal.
~~~~~~~~~~~

2@ Ce iubesti cel mai mult la tine?

Ochii mei. Desi ii urasc, mi-i iubesc prea mult. Uneori, imi plac dintii mei. Da, stiu, e ciudat.Imi place ca sunt simpla. Imi place ca sunt satena, cu nuante de roscat, iar alteori blond...un fel de blond.
~~~~~~~~~~~~~~~~

3@ Daca ai putea avea pentru o zi viata altcuiva,pe-a cui ai avea-o?

Nu stiu, greu de decis. Niciodata nu m-am gandit, iar daca am facut-o, sigur era o prostie:)))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4@ Spune-mi cinci persoane pe care ai vrea sa le intalnesti si sa poti vorbi cu ele.

*devil smile* ?Ian Somerhalder, Zayn Malik-nu ca as fi inebunita dupa el, dar e draguttttt-, Britney Spears, Taylor Momsen si.....Nu mai stiu....Am sa fac o lista vreodata cu chestia asta:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5@ Daca ai avea santa de-a deveni nemuritor,ce-ai face?

As continua sa traiesc:)) Pai, mi-ar place sa termin de vizitat orasele, tarile si tot ce mi-ar place sa vizitez, as citi toate cartile pe care vreau sa le citesc, mi-ar place sa fiu martora la toate modernizarile ce vor urma si as fi incantata sa pot vorbi cu un robot "uman". Tare, nu?:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6@ Daca ai deveni nemuritor,si-ai avea posibilitatea de-a lua doar o singura persoana in aceasta lume,pe cine ai lua?


Pfff, pe nimeni. Nu as dori sa iau dorinta altora de a trai o viata normala. Dar daca as putea si ar vrea, ar fi sora mea, numai ca as mai astepta vreo 17 ani dupa ea, ca varsta de 19 ani sa-i fie prielnica. Sa fie frumoasa mereu si tanara. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7@ Spune-mi la ce te gandesti in clipa asta.

La profilul meu de Wattpad -> http://www.wattpad.com/user/Rina_Sheez
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8@ Good-boys sau bad-boys?

Ambele tipuri. Bad boy on the street, good boy in my heart<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9@ Descrie-te in trei cuvinte.

Descurcareata, simpla, diferita.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

10@ De pe ce planeta ai aterizat?

Cercetatorii inca mai cerceteaza chestia asta:)))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Scuzati greselile. Nu mai am trecut sa corectez.














Un comentariu:

  1. :))Nebuna ca de obicei:)):*

    Ma bucur ca te-a distra leapsa mea:XSi ca ti-a placut:)

    Love you:*:*:*:X


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere