28 noiembrie 2011

Dark Side of my Soul 8

Pentru a-mi alina durerea, Derek ne-a inscris la un curs de dans modern. Am ras in hohote pe tema asta. Un vampir care danseaza hip-hop. Mi-am ales un top negru si niste pantaloni de alergat lejeri, tot negrii cu turcoaz.
Mi-am strans parul intr-un coc messy si am iesit din casa exact la fix cand Derek venea cu masina pe strada. Mi-a facut semn sa urc si intr-o secunda eram deja in masina.
-Hai s-o luam si pe Bonnie, ce zici?
-Esti nebun? Nu ar veni nici in ruptul capului. Ea la dansuri?!
-Hai...Poate o sa vrea. Macar vine, nu trebuie neaparat sa danseze. O sa ne distram.
Intr-un final am acceptat si am convins-o sa mearga si ea. In timp ce ea cobora sa intre in masina eu m-am repezit si i-am luat o pereche de pantaloni si un tricou. In caz de ceva....
Intructorul de dans ne-a lasat sa ne aventuram intr-un dans doar noi, dupa ce am repetat indeajuns de mult coregrafia pentru "Frist Love" de Trey Songz.
A fost foarte frumos. Chiar ne-am distrat. Bonnie chiar s-a miscat si ea, ceea ce nu credeam ca va face. Intr-adevar se pricepea de minune, la fel ca Derek, de altfel.
Dupa ce am iesit de la club ne-am dus la restaurantul de langa casa mea si am mancat cate o supa si salata, iar la desert ne-am jucat cu frisca de pe prajitura. Eu am luat-o mai moale cu mancarea, totusi. Dupa ce am infulecat pana mi s-a facut scarba si m-am dus sa vomit. Bineinteles ca organismul trebuia sa imi arate ca sunt vampir, nu un uman care mananca cat poate, ca Bonnie. Doamne, ce stomac spart are..Cat putea sa bage-n ea?  Dupa ce am vorbit si am hlizit, am condus-o pe Bon acasa. Doamne, cat de dragut era Derek? Eu dabea acum il observam?
Am stat pe o bancuta din parcul din spatele cladirii si am vorbit, am spus bancuri si ne aduceam aminte de glumele pe care le faceam cand eram mica, iar el mi-a povestit tot ce a vizitat si tot ce a facut in existenta sa indelungata. S-a oferit sa ma conduca pana acasa, iar eu am acceptat. La sfarsitul serii, ne-am luat la revedere si m-a sarutat. Era al doilea sarut....si era atat de dulce..
M-am fatait prin casa gasindu-mi ceva de facut. Am pus un film la DVD si l-am lasat aprins, incet, dand apoi drumul la muzica. Cantam dupa muzica ca o nebuna, dar ma ajuta sa nu ma mai gandesc la mama si la Eric. De care imi era dor. Dar, nu. Nu trebui sa fie asa. Mi-a ucis mama. Cu ce drept? Nu avea nici un drept. Nu ii ajunsese ca m-a transformat?
I'm just that sexy.
All ur bf's  wanna f'ck me
& ur gf wanna kiss me
& u think  i just got lucky
it 's not up to me
I'm just that sexy.
Deja volumul era la nivelul 68 din 100, ceea ce la sitemul meu era mult. 
Bine ca am stors cateva animale saptamana trecuta si am ascuns sticlele in beci, la rece. Acum eram infometata. Rau. Mai ales ca mancarea proasta de la restaurant avea gust de pamant in momentul ala. 
Doua brate mi-au alungat gandurile si parca m-au incalzit cu raceala lor. Ma tineau strans, ferm dar bland. Stai, brate reci?! 
-Ti-a fost dor de mine, iubito? 
Am inspirat adanc, nu ca as fi avut nevoie, caci inima daca imi mai batea ramanea pe loc, inghetata, impietrita. Am incercat sa ma eliberez, dar neavand unde sa ma desfasor, din cauza fortei lui, nu am putut sa fac nici o miscare,decat sa ma obosesc. Am incetat sa ma vaicaresc si am ramas acolo. Ma simteam ciudat. Imi placea sa ma tina asa, era iubirea mea, creatorul meu...Dar Nu! Era ucigasul mamei mele.
M-a strans mai tare la pieptul lui si pentru un moment am ignorat toata cearta ce mi-o asternea ratiunea si morala in mintea mea. M-am refugiat in refugiul acelui trup care mereu m-a imbratisat la greu. 


5 comentarii: