16 noiembrie 2011

Intarzieriiii

Imi pare asa de rau ca nu am mai continuat de mult timp povestile, dar timpul nu imi permide deloc, nimic. Scuze scuze scuze.
Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa termin capitolul 20 din SLL si 7 din DSS...
Ma simt si eu prost pentru ca nu am mai fost activa, dar o sa recuperez eu. De cand am inceput si al treilea fic pe al doilea blog al meu, imi e cam greu cu inspiratia, parca alearga, alearga si eu nu pot s-o prind :) dar o sa reusesc eu.
Scoala ma termina si mai am si alte treburi prin alte parti(-poveste luuunga-) si mai sunt si temele. Imi e asa greu. Nu imi place perioada asta.
Vreau vacantaaa de iarnaaa:(( si vreauuu sa pot sa dorm pana dupa ora 7 dimineata(macar).
Va las..maine iar am scoala:)) si sunt si asa obosita plus ca am avut si o zi grea....motive destule...
Imi cer iar mii de scuze..dar...nah'...intelegi voi? Nu?..Hmm..sper ca da.

Noapte buna!!


xoxo

Marah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu