9 octombrie 2011

Cateva cuvinte de "Imi pare rau" si "bla-bla-bla"


Hei, Buna. Pai...cum as putea sa textuiesc acum gandurile mele împrăştiate?! Hmm...sa vedem...
În primul rand, imi pare asa rau ca nu am mai scris pe blog. Mie mi se pare o vesnicie, dar am avut niste zile prafff rau de tot. Vinerea asta mi-a fost ingrozitor de rău si sambata iar mi-a venit rău .Sinceră sa fiu, mi s-a mai intamplat anu' trecut si am fost la doctor si mi-a spus ca e din cauza oboselii si trebui sa tin un regim.L-am tinut si cum în vacanţă nu am făcut aproape nimic in casa(pt ca mama făcea tot), acum ca a început şcoala, m-a doborat iar oboseala, mai ales ca am stat cu ochii pană la 11 jumate noaptea în calculator. Din păcate, nu voi mai sta, dar din fericire mă voi simţi mult mai bine:P.
Ştiu ca nu prea m-am descărcat asa pe blog pană acum, dar chiar simt sa fac asta de acum încolo. E relaxant :).

În al doilea rand, nu am avut ocazia sa va multumesc celor care va pierdeţi timpul pe acest blog, chiar dacă ştiu ca nu sunteţi mulţi, pentru mine conteaza foarte mult, acesta fiind primul meu blog functional. Am avut si înainte tot felul de esuari, dar nu aveam timp...si tot felul de chestii d-astea.
Nu ştiu cat ar însemna pt voi atatea vizualizari cate am eu sau cate comentarii, dar pentru mine înseamnă mult, asa cum am mai spus.
Ştiu ca nu sunt cea mai buna în ceea ce fac, dar îmi place si chiar dacă cineva mi-ar spune sa nu mai continui, nu l-as asculta, si nu pentru ca sunt mandra/cu nasu' pe sus/sau mai ştiu eu cum, ci pentru ca la asta sunt buna. Nu cea mai buna, nu perfectă, ci buna. Si îmi place. Chiar mă cred buna, da. Dar...părerile voastre, comentariile voastre, criticile mai ales, m-ar ajuta extraordinar de mult. Accept orice critică cu drag si sfaturile cu braţele deschise.
Aştept propuneri. Aştept reacţii.
Nu prea mai ştiu ce sa spun...
ohh, staţi ca mai mi-a venit ceva în minte. O prietenă de a mea m-a întrebat de unde mă inspir. Pai... pur si simplu...din cărţi, din viaţa de zi cu zi, ascultand diferite melodii, uneori imi vin idei mergand pe strada..alteori imi vin idei...ei bine..rareori chiar nu îmi vin idei:)). Mereu am avut imaginatie si am aplicat-o si în desene si în scris. Cateodata, în stările mele de buna dispoziţie si în strafundul gandurilor mele stau si mă gandesc ca as putea fi buna în meseria de scenarist sau regizor. Ştiţi? Chiar mi-ar place asta.
Ştiu ca am sa mă perfectionez. Îmi doresc asta.
Puteţi spune orice despre mine, nu conteaza ce cred altii dacă citesc comentariile rele despre mine, dar eu bag cuvintele voastre în capsoru' meu si le procesez.
Offf...chiar ca nu mai ştiu ce sa scriu...decat ca mă simt mai bine acum.
Va pup dulce digital si
va trimit o imbratisare
 electronică.
Bye!





(Nu e asa ca e draguta poza asta? Mie-mi place )

6 comentarii:

  1. Imi pare rau! Sa te faci bine! te inteleg..

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit si ma bucur ca mai nou iti scri gandurile pe blog..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te odihnesti mai mult ca sa nu iti mai fie rau.. ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-am lasat mesaj pe facebook.. cand poti si cand te simti tu bine te rog sa il citesti..

    RăspundețiȘtergere