1 august 2011

Cap 5: Inconjurati de Vampiri

Vantul cald imi adie in fata. Florile din poienita se bucura de mangaierile razelor de soare. Miresmele florilor imi inunda mintea si nu ma lasa sa ma gandesc la nimic. Se aude un rau, ma duc la el. Cu spatele spre mine si cu fata spre raul de o frumusete mirifica sta un barbat blond. Se potriveste atat de bine in peisaj, iar eu ma bucur de vizionare. Ma apropii de el.
-Te asteptam, iubito..imi spuse el.
-Cine esti? l-am intrebat
-Ma cunosti deja. Sunt...atat a putut sa spuna cand alarma nenorocita a ceasului m-a trezit
-Ceas prosttttt. Ahhh..blestemat sa fii. Aproape am zbierat..
-Mara, esti bine? am auzit-o pe vechea mea prietena Alice
Am alergat pe scari si era sa cad din cauza emotiilor. Cu Alice eram prietena de 5 ani.
-Aliceee!! Ce faci aici? am intrebat-o imratisand-o
-Am venit sa te vizitez. Am fost la apartament dar mi s-a spus ca te-ai mutat si i-am cerut adresa. Sper ca nu te superi.
-Glumesti??? Cum naiba sa ma supar? Nu mai stiam nimic de tine. Doamne, ce ma bucur ca esti aici. Ohh, ati facut deja cunostinta? gandindu-ma ca sigur au ramas ceilalti fara grai.
-Da, sigur. Mi-a raspuns Ann.
                                                                     * * *
In dupa-amiaza aceea m-am plimbat cu Alice, iar pe la ora 5 a trebuit sa plece inapoi la Paris. M-am dus acasa, iar cei 3 deja ma asteptau. 
-Ivan ne-a chemat cu o jumatate de ora mai devreme. Trebui sa fim acolo la 7.
-Ok, Nikolas. Annyss si cu Marco unde sunt?
-Se pregatesc. 
-Pai atunci ma duc si eu. Imi fac un dus, ma imbrac si vin jos. i-am spus deja urcand pe scari in camra mea.
Mi-am cautat haine.Am ales un tricou larg, lasat pe umeri cu o pereche de pantaloni scurti albi cu picatele negre si sandale-ghetute. Era vara si foarte cald. Ca accesorii am ales sa am pe o mana bratari negre mari.

La bar cand am ajuns ne-a spus Ivan ca ne-a chemat mai devreme pt ca vrea sa inchida cu o ora mai devreme, adica la 3 noaptea. Mai mi-a spus ca trebui sa raman dupa ora 2, o jumatate de ora in postul meu, iar ceilalti pot pleca acasa. A fost o seara foarte buna. Am cantat, am dansat, iar eu am ramas la bar cand Ann, Marco si Niko au plecat.
Am servit cativa oameni deoarece acum ma ajuta si Ivette si ne miscam mai rapid. 
-Hei, Ivette, te cheama Ivan. Raman eu aici. si si-a facut aparitia Erick. 
-Erick, ce mai faci? Gata concediu'? am intrebat.
-Mda..si tu trebui sa pleci, mai ai 5 minute de stat. Vom ramane eu si Micha.
-Da stiu.
>Dupa 5 minute<
-Erick, ma duc sa ma pregatesc. Trebui sa plec.
-Bine. Anuntal si pe Micha sa vina. Ultima data era la Ivan.
Cand am ajuns la Ivan, am ramas impietrita in dreptul usii. Ivan era cu gura la gatul lui Ivette, iar pozitia lor nu era ca si cum ar face dragoste, dar imi dadea vedere spre gatul lui Ivette. Atunci Ivan a ridicat capul si...in jurul gurii avea sange.
-Ce-e naib-ba?...atat am reusit sa rostesc cand Ivan m-a tras in birou.
-Jura-mi ca nu vei spune nimanui. Nu iti fac rau. Jur. Doar lasa-ma sa iti explic. mi-a cerut Ivan cu o privire de ingrijorare.
-Pai ..explica-mi. 
-Sunt vampir. Stiu ca e o nebunie, stiu ca o sa spui ca nu e adevarat, dar ma simt usurat sa iti spun asta. Si Ivette este. Iar barul asta e plin de vampiri.
-Ceee??? Este bar pentru vampiri?? Si noi suntem oameni? referindu-ma la mine, Niko, Marco si Ann.
-Da, dar nimeni nu va v-a face nimic.
-Doamne, nu imi vine sa cred. 
-Hei, trebui sa recunosti ca esti foarte calma la aflarea vestii. Adica daca era altcineva in locul tau era mort de inima. A spus razand in hohote Ivette.
Fara sa vreau am inceput si eu sa rad.Era destul de ciudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu