10 august 2011

Cap 7: Neinvitata

Am mai ramas in dus cateva minute. Dupa, am iesit din dus si am vazut hainele pe dulapiorul de langa chiuveta. Era un tricou alb, care mi se parea urias si niste pantaloni de trening. Mi-am sters parul ud cu prosopul si l-am lasat liber. Am iesit din baie si m-am dus in living unde pe masuta de langa canapea era telecomanda. Am luat-o si am inceput sa caut ceva interesant, dar pana la urma am lasat pe Mtv. M-am dus in bucatarie cautand ceva de baut. Nu era nimic. Am deschis frigiderul, dar parca stiind ca nu era nimic in el am ramas indiferenta cand am vazut ca e gol. M-am intors la televizor. Am ramas impietrita. O silueta statea pe fotoliul alb. Era o femeie blonda, cu ochii caprui, inalta, imbracata intr-o rochie alba simpla. Era frumoasa.
-Ce?! Ce te uiti asa? m-a intrebat, rupand tacerea
-Ihmm...eu..scuze. Nu ma asteptam sa mai fie cineva aici. Scuze. i-am spus, spunand jenata pentru ca stiam ca ma holbam la ea
-Poti sa nu-ti mai ceri atatea scuze? Deci tu cine mai esti? O alta fetiscana adusa de Alex?
-Sunt o amica. Alexander mi-a oferit gazduire in noaptea asta aici. Am avut o problema cu..si m-am oprit. Era sa-i spun ca am avut o problema cu un vampir, dar m-ar fi crezut? Nu mai conteaza. Tu cine esti? am intrebat-o intr-un final.
-Sunt sora lui. Spui ca fratele meu face pe omul cumsecade? Uite, fetito, mai bine ai pleca inainte sa te ....Ce naiba ai pe gat? a intrebat surprinsa.
-Este...o zgarietura. i-am spus, ducand mana la cele 2 urme de colti.
-Este o urma de colti, draguta. Te-a muscat un vampir, asa-i? Doamne, omul asta chiar nu se stapaneste?! De ce mai te-a gazduit daca te-a muscat? Vrea sa te omoare pana-n zori?!  tipa exasperata prin casa, ca si cum s-ar fi certat cu cineva.
-Nu Alex m-a muscat. Un alt vampir. apoi am gandit cuvintele pe care le-a spus. Cee?! Stai asa! Alexander e vampir?
-Nu, e fat-frumos pe cal alb. mi-a spus ironica
-Charlotte, ce cauti aici? l-am auzit pe Alex
-Te verific. Vroiam sa vad ce faci. Am vazut, Alex. Acum ai fundatia "salvati oameni raniti de vampiri"?
-Mai taci..nu te intereseaza pe tine ce fac eu. Niciodata nu te-a interesat. De ce ai venit acum? Doar...pleaca, bine?
-Plec. Ai grija ce faci cu pustoaica. Nu cumva sa-ti scape sangele ei in gura. spunand asta a si plecat.
-Imi cer scuze. E..un pic cam nesimtita. mi-a spus Alex conducandu-ma in bucatarie.
-Nu e nimic.  nu puteam sa-l intreb daca ce spusese Charlotte e adevarat.
In timp ce ma gandeam la intamplare l-am ajutat sa scoata produsele din pungi.
-Esti bine? m-a intrebat
-Da. Doar ma uit sa vad ce ai luat.
Luase piure si supa care se preparau instantaneu, pizza, cheeseburger, pui facut la rotisor, braza, cascaval, bacon, oua si multe altele.
-Ai cumparat tot ce era in magazin? l-am intrebat serioasa
-Cam da. Alege ce vrei.
                                                                           *****
Era in living, se uita la un film. Asezat pe canapea, cu un suc natural langa el, arata asa uman. M-am dus langa el. Mancasem piure-ul si o felie de pizza, 2 cuburi dintr-o ciocolata cu zmeura si la sfarsit 2 bomboane mentolate.
-Maine cand plec, iti iau dropsurile. Sunt asa bunee. i-am spus zambind si asezandu-ma langa el pe canapea
-Ma bucur ca iti plac. mi-a raspuns razand. Te-ai saturat?
-Da. Mersi mult.
-Nu face nimic.
-As vrea sa dau un telefon,Alex.
-Desigur. Uite telefonul pe masa. Eu ma duc in camera sa vorbesti in voie.
-Ok.
Am sunat-o pe Annyss. I-am spus ca eram la apartament, iar ea mi-a spus ca sunase, dar nu raspunsese nimeni. I-am spus ca eram in dus si ca acum vreau sa ma culc si ca ma voi duce la ea maine.

2 comentarii: