13 august 2011

Cap 9: Minunata croaziera a mamei mele

Am intrat in casa. Erau Annyss, Nikolas, Marco, o fata pe care nu o cunosteam si mama. Am alergat la ea, imbratisand-o.
-Mama, esti bine? Doamne, esti in sfarsit acasa. Esti bine, da? Il cunosti? De ce te-a rapit? Ti-a facut ceva? am intrebat-o cu ochii in lacrimi
-Sunt bine, puiule. Cine sa ma rapeasca? De ce?
-Cum adica cine sa te rapeasca? Mami, unde ai fost in timpul asta?
-In croaziera, iubito. mi-a spus calma.
-Cum?! Mami, noi am primit multe bilete in care un barbat ne ameninta ca va face rau, tie si parintilor lor, am spus aratand spre cei 3 ce stateau pe canapea. Cum adica ai fost in croaziera? De ce nu m-ai sunat? Stii cate telefoane am dat dupa tine? Am fost si la apartament la tine acasa si nu aveai nici o haina lipsa. In plus nici nu esti bronzata. Noi am furat tablouri si tu ai fost in croaziera fara sa imi spui??
-Imi pare rau, scumpo, el mi-a spus ca v-a anuntat deja. Asa ca nu mai ti-am dat telefon. Ne-a tratat foarte bine. Ce rapire? Ce tablouri?
-El? Care el?
-Cel care mi-a facut cadou un bilet de croaziera la salonul la care ma duc eu.
-Cine? Cum il chema? Cum arata?
-Pai inalt, blond, cu parul putin mai lung ca in general, ochi albastrii, chipes...numele nu il mai stiu..era ceva parca..Andre..nu...A...Alexander parca..Da.. Alexander.
-C-ce? Alexander?! o doamne...sigur el era. Alexander cu chipul meu angelic Mama, esti sigura ca asa il chema?
-Da.
-Eu....trebui sa ma duc sus. Trebui sa ma spal si sa ma imbrac. decat am putut sa spun. eram ametita si nu imi venea sa cred. refuzam sa cred ca el era acelasi.
-Bine. Daca ne anunta Ivan cand sa plecam iti dau mesaj pe telefon.
-Ok,Niko.
Am dat sa urc scarile dar mi-am amintit de fata de langa Marco.
-Hey, dar fata asta cine e?
-Ohh, am uitat sa fac cunostintele. Este iubita mea, Ella.
-Aaa....iubita? Pai tu nu erai...cu....imi trebuiau cateva momente de revenire.....Imi pare bine de cunostinta, Ella. am bolborosit.Era ciudat. 
Cand ne-am cunoscut mi-au spus ca sunt gay. Poate am inteles eu gresit si au zis ca sunt bi. Nu prea incerc sa ma amestec in treburile lor.Vroiam sa pun totul cap la cap. Annyss imi spusese ca pe ei ii ocroteau un anume Alexander Miloslav cand erau mici, dar niciodata nu l-au cunoscut. Stiau doar ca era bogat si batran. Mama imi spusese ca pe barbatul ce i-a daruit biletul il chema Alexander si mi-l descrisese. Din descriere parea sa fie el. Trebuia sa o intreb numele de familie.
-Mama?!? am strigat din capatul scarilor.
-Da, puiule.
-Poti veni 5 minute?
-Imediat. in timp ce urca scarile ma intreaba: Ce s-a intamplat?
-Iti aduci aminte cum il cheama pe omul acela?Numele de familie.
-Parca Miloslav...Da. Miloslav. De ce?
-Aa...asa. Doar..curioasa.
-Eu nu mai stau. Ma duc acasa. Sunt obosita, iar apa fierbinte cu arome ma asteapta.
-Ok, mama. Te pup. Pa.
Am intrat si eu la dus. El era. Eram sigura. Normal. Era vampir. Era batran si niciodata nu a dat ochii cu Ann, Marco si Niko. Nu vroiam inca sa le spun de el. Vroiam sa ii cer socoteala mai intai.
       "Ivan a spus sa fil la 7 acolo. Niko">>mesaj de la Nikolas

In seara asta aveam sa imbrac un maieu gri cu o vesta de paiete, pantaloni scurti gri luciosi, pantofi cu bretele negre, o bratara asortata la tinuta si mp3 in buzunarul pantalonilor. Parul l-am ondulat si l-am lasat pe spate.
                                                                        ******
In pauza dintre a 3a si a 4a melodie le-am cerut sa interpretam melodia de Jessie J- Sexy silk. Pe usa clubului intrase Alexander.http://www.youtube.com/watch?v=E59pM6TuZqM
Pe la ora 10 am intrat in postul de barmanita.
-Buna. mi s-a adresat
-Buna!
-Ce faci?
-Muncesc. i-am raspuns sec in timp ce serveam clientii
-Vad.
-Atunci de ce m-ai intrebat?
-Pentru conversatie....
-Ok. Daca te intreb si eu, asa de dragul conversatie, numele tau de familie, mi-l spui?
-De ce ma intrebi?
-De ce nu mi-l spui?
-Esti inteligenta, Mara, si cred ca nu sunt singurul care si-a dat seama ca stii despre....
-Mama? Rapire falsa? Minunata croaziera? am incept sa-l intreb enervandu-ma
-Hai undeva unde sa vorbim. Hai in birou.
-Numai patronul are voie sa intre acolo.
-Suntem prieteni. Nu va fi nici o problema.

3 comentarii:

  1. Care-i treaba cu Alexander...??
    Nu stiu,dar tot imi place,asa ca ma duc sa vad ce se mai intampla.

    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesant!
    cand pui continuarea?

    RăspundețiȘtergere
  3. ups greseala mea continuarea era deja
    trec la urmatorul

    RăspundețiȘtergere