30 august 2011

Supernatural Story of my Life 1


             Buna! Sunt Katerina. Sau mai pe scurt Kate. Sunt satena, ochi caprui, trasaturi dragute. Viata mea? Relativ normala. Parintii mei au murit cand eu aveam 5 ani, din cauza unei curse aviatice cu ghinion. Dar a trecut, am crescut, am invatat sa traiesc fara ei si incerc sa vorbesc cat mai putin de acest fapt. Inca este dureros. Acum am 18 ani. Bunica mea -mama mamei mele- m-a crescut pana la varsta de 15 ani, dupa care a murit. Bunicul -tatal mamei mele- a murit in razboi, cand bunica avea 21 de ani si era insarcinata cu mama, deci nu l-am cunoscut. Parintii tatalui meu au murit cand tata avea 3 ani. Nu am frati sau surori, asa ca a trebuit sa invat sa traiesc singura si sa ma descurc in viata. Parintii mei au fost bogati, dar au trait umil, in conditii acceptabile. Prietenii lor de familie habar nu aveau ca erau putrezi de bogati. Toata averea imensa mi-a revenit mie dupa moartea lor, fiind singurul copil.
Am o casa pe plaja, o cabana la munte, un apartament modern in oras si 2 masini scumpe. Nu am obligatii, nu am copii, nu am iubiti, animale de casa sau probleme.Existenta mi-o castig cu tablouri pictate de mine. In unele zile sunt chemata la sedinte foto, sunt si fotograf. Imi plac joburile pe care le am, stiu ca nu sunt de viitor, dar imi ofera timp liber mult si lejer. Prietenele mele se numesc Karina si Isaya. Aproape in fiecare seara avem un club in care ne ducem de fiecare seara.Ce am eu mai deosebit ca altii? Sunt un fel de medium. Spun un fel, pentru ca nu am mai cunoscut pe cineva ca mine. De 3 ani am dat anunt in ziar si de atunci oamenii apeleaza la mine pentru a le gasi persoanele dragi rapite, disparute sau moarte. Acest "job" il am doar la cabana de la munte. In oras incerc sa duc o viata cat mai normala si incerc sa tin spiritele la distanta. Multi oameni m-au privit sceptic prima data, data fiind varsta mea frageda in ochii lor si au crezut ca imi bat joc de ei si ca mint. Dar s-au convins ca nu este asa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu