31 august 2011

Supernatural Story of my Life 2

Este vineri seara, asa ca am sunat-o pe Kari.
-Buna, Kari, sunt eu. Ce faci?
-Ma gandeam sa te sun.
-Uite ca am facut-o eu inaintea ta. Ce facm in seara asta?
-In club, ca de obicei. Vor veni si Augustin si un prieten de al lui. O sa o sun si eu acum pe Isy sa ii spun. 
-Ok. Mergem separat?
-Da. Vreau sa incerc noul Lamborghini de la tata. Isaya sigur v-a veni cu noul Porsche de la iubitul ei cel nou. Tu pe care ti-o iei?
-Cred ca Bugatti.
-Uuuh. Buna alegere. Vom face prapad. Venim sa te luam la 9. E bine?
-Perfect!
 Mi-am facut un dus repede, apoi mi-am cautat hainele. Pentru seara asta am ales o rochie neagra scurta, pantofi-ghetute, o poseta mica si accesorii negre cu model auriu. Ceasul indica 8:30. Mi-am ondulat parul, apoi mi-am aplicat un machiaj de seara in ton cu tinuta.
Fetele au ajuns la 8:55. Perfect. Mi-am luat cheile de la Bugatti si am iesit pe usa.
-Gata de plecare, pustoaico? M-a intrebat Isaya.
-Dap.
Ne-am urcat in masini si am plecat. Toate 3 eram de acelasi statut social, dar mie nu prea imi pasa asta.Imi placeau lucrurile scumpe, dar nu eram obsedata de ele, cum era Isaya. Se vedea ca a fost o rasfatata roz cand era mica si acum nu se lasa mai prejos. Karina era intre noi, eu fiind o fire creativa, pasnica si sociabila si cu "saracii", cum spunea Isaya.
Am ajuns la club la 10 seara. Ne faceam loc printre lume,cand am vazut ca Augustin ne facea cu mana de la masa noastra de la etaj. Sus la etaj erau mesele si un bar si jos la parter era o scena, un bar si o sala mare de dans care mereu era plina.
Augustin era un alt prieten de al nostru. Avea trasaturi tare dragute. Din cate stiam, mama lui era suedeza, iar tatal lui era corean. Blond, ochi caprui-verzui, bine facut si cu un zambet care facea si pe cel mai trist om dupa pamant sa zambeasca.
Ajunsi sus, Karina si-a facuta simtita prezenta:
-Buna, baieti!
-Buna! Doamne, fetelor, ce bine aratati in seara aceasta. Mai bine ca de obicei, adica. A spus cu un ranjet lung pe fata Augustin, apoi, gesticuland spre baiatul de langa el a adaugat: El este fratele meu, Jake.
-Frate? A intrebat Isaya surprinsa. Parca ai zis ca vii cu un prieten.
-Da. Fratele meu imi este prieten. Este vreo problema?
-Nu, bineinteles ca nu, doar ca arata superb fratele tau. Sunt sigura ca de aceea este fratele tau. Sunteti frati de frumusete, in afara de sange. A adaugat cu un zambet pe fata Isaya.
Era un tip inalt, mare, bine facut, dragut, brunet cu ochi caprui. Arata foarte, foarte bine.
-Buna! L-am salutat eu.
Apoi s-a uitat la mine si mi-a retezat-o:
-Mda.Cum zici tu.

Un comentariu: