11 septembrie 2011

Supernatural Story of my Life 11


I-am povestit putin de Hector si i-am spus ca de la el am hainele de baiat. I-am aratat camera lui, care era foarte luminoasa si cu pereti albi fata de restul casei sau camera mea. I-am spus ca are baie proprie si i-am aratat si camera mea care era alaturi, pe acelasi etaj. I-am aratat prin geam curtea din spate,
                            
 care dadea la mica terasa cu piscina,curtea din fata pe care nu apucase sa o vada bine, 


 apoi l-am lasat sa isi faca dus. De cand ajunsesem, ma simteam foarte ciudat. Nu stiu daca era sentimentul ciudat de a mai locui cineva cu mine, sau daca era din vina fetei disparute.  Era vreo 2 dupa masa si afara arata de parca era 8 seara. Unde aveam sa ma duc pe furtuna asta? Si de ce ii spusesem lui Jake ca poate ramane in seara asta aici? Poate se termina vijelia si se putea duce acasa.
    Am hotarat sa il sun pe dl Smith sa ii spun ca nu ma pot duce acum la el.
    -Buna ziua, dl Smith. Sunt Kate Gilbert, mediumul. M-ati sunat aseara, in legatura cu fiica dvs.
    -Buna ziua. Da, stiu cine esti. Eram cu mana pe telefon pentru a te suna. Vroiam sa iti spun sa nu mai vii. Vii cand se termina sau cand poti, azi sau maine. Inteleg.
    -Serios? Exact asta vroiam sa va spun. Am avut ceva probleme cu masina si am ajuns tarziu. Voi venii maine la dvs.
    -Bine, fetito. Te asteptam.

    Faceam ceva de mancare pentru mine si Jake. Am auzit zgomot in dulap, dar cand am deschis usa, nu era nimic.

    -Doamne, Jake. Poti sa faci si tu putin zgomot, alta data cand apari asa?
    Statea in pragul usii de la bucatarie, sprijinit de tocul usii. Era imbracat cu tricoul galben de la Hector si acei pantaloni de trening care stateau foarte largi pe Hector.
    -Scuze daca te-am speriat. Ai nevoie de ajutor aici?
    -Nu. Am terminat.
    Nimeni nu mai scotea nici un cuvant in timpul mesei. Ne mai aruncam ochii pe geam si bolboroseam de una singura in gand ce s-o fi intamplat cu Mena, fata disparuta. Unde era acum? Ce facea? Daca se imbolnavea pentru ca nu avea unde sa stea si o ploua?
    -Te simti bine? M-a intrebat ingijorat Jake, intreruptandu-mi gandurile.
    -Mda…doar ca ma gandesc la fata asta disparuta…unde o fi acum? Oops. Sa fiu a dracu.
    -Ce fata?
    Ca o proasta mi-am dat eu drumu’ la gura. El nu stia de mine si nici nu trebuia. Incercand sa remediez, am spus doar:
    -O fata a disparut. Am aflat ieri. E o poveste lunga.
    -Si tu ce treaba ai cu asta?
    -Eu? Nici una. Doar ca…sper doar ca e in regula.

    In timp ce spalam vasele l-am trimis pe Jake la televizor. Apoi am venit langa el. Statea pe canapea, iar eu m-am asezat pe o alta canapea de langa.

     Sincera sa fiu nici nu stiam cand trecuse asa repede timpul. Era ora 10, iar afara picura decat un pic.
    -Cred ca ar trebui sa ramai aici. In noapta asta. Am spus cand l-am vazut ca s-a ridicat.
    -Nu vrau sa deranjez.
    Apoi cand am ridicat capul spre el, am vazut ca era mai rosu la fata decat era de obicei. M-am ridicat si m-am dus la el, punandu-mi mana pe fruntea lui.Ardea. Ardea de-a binelea.
    -Hei, nu, nu. Nu pleci asa. Arzi. Esti nebun?
    -Ma simt bine. Nu am nimic. Doar mi-e cald un pic.
    -Dar aici nu este cald, Jake, altfel nu imi luam hanoracul pe mine. Eram imbracata intr-un hanorac bleu pe mine si in pantaloni lejeri. Era putin cam frig.
    -Sunt bine.
    -Nu. Ramai aici in seara asta. Si cu asta basta.
    Refuzand de nenumarate ori, intr-un final l-am convins sa ramana. L-am dus in camera lui,

     apoi dupa 5 minute m-am dus sa ii duc un ceai anti-raceala. Speram sa il faca mai bine.
    -Uite, un ceai. Bea-l, te rog. O sa te simti mai…
    Nici nu am apucat sa spun toata fraza, caci mi-a dat cana. Era goala. Eh, macar il bause.
    -Du-te sa te culci, Kate. Sigur esti obosita. Ma simt deja mai bine. Serios. Daca o sa ma simt mai rau, vin la tine, bine?
    -Bine.

    M-am pus in pat pe la 11 jumate.

     Deja nu mai ploua. Si eu nici nu aveam somn. Nu aveam astampar, asa ca mi-am luat chitara de sub pat si m-am dus pe terasa.

    Era luna plina si se vedea asa frumos…Am inceput sa fredonez refrenul de la o melodie(she said). Am remarcat ca langa mine isi facea aparitia un baiat blondut, cu ochii albastrii, mic de statura, mai mic ca mine, de fapt, cam de vreo 16 ani, cu aceleasi haine din seara aia…
    -Buna, Hector.
    -Te-ai mai obisnuit cu mine?
    -Inca nu mi-am revenit, Hek. Pur si simplu, daca nu eram atunci…daca nu eram eu…poate…
    -Poate nimic. S-a intamplat si nu e vina ta. In alta ordine de idei..am vazut ca stai cu cineva.
    -Ce? Aa, Jake. Mda, o sa stea aici in noaptea asta. Cand ma indreptam spre Forks, am ramas fara benzina si a venit sa ma ajute, pe urma a inceput nenorocita aia de furtuna si dupa ce mai ploua un pic, am observat ca are temperatura, asa ca l-am convins sa ramana aici peste noapte.
    -Ii sta bine in ce l-ai imbracat.
    -Sunt ale tale.
    -Si de ce ai venit aici?
    -Mena, fata d-lui Smith, a disparut.
    -Nu o cunoc.
    -Da stiu.
    -Ce stii?
    -Ca nu o stii pe fata…opa. Nu era Hector cel ce ma intrebase, ci Jake.
    M-am uitat in stanga mea, unde stiam ca statuse Hector dar nu mai era.
    -Vorbesti singura? M-a intrebat Jake cu un zambet de batjocura ca intre amici. Ce era ciudat, pentru ca nici prieteni nu eram.
    -Ei bine, da, Jake. Mi-ai aflat cumplitul secret. Am incercat sa spun surprinsa, ca si cum era chiar asa. Acum ca stii, va trebui sa te omor.
    S-a uitat spre mine, apoi a inceput sa rada, asa ca am ras si eu.S-a asezat langa mine, 2 minute mai tarziu, rupand tacerea.
    -Deci? Medium sau necromanta?
    -Hm? C-ce?! Ha-ha..Am inceput sa rad zgomotos de jenant, apoi revenindu-mi.. Ce te face sa crezi ca sunt ce ai spus?
    -Hai, Katerina, te-am prins de doua ori vorbind singura. Si din frazele pe care le-am prins, am inteles ca erau discutii cu cineva. Nu sunt prost.
    -Stiu ca nu esti prost. Iti zic, dar  sa nu mai spui la nimeni, te rog.
    -Nu voi spune.
    -Medium.
    -Marfa.
    M-am uitat la el si mi-a zambit. Apoi si-a continuat fraza spunand ca mai bine intram si de data asta chiar sa dormim. Mi-am pus mana pe fata lui si inca ardea.
    Tot nu aveam somn. Stateam de 1 ora jumate in pat si nu ma lua somnul. Am hotarat sa ma duc in camera la Jake si sa vad daca se simte mai bine.
    Am batut la usa incet sa nu il trezesc si vazand ca nu raspunde am presupus ca doarme, asa ca am deschis usa incet. Nu era in pat, asa ca am decis sa ma uit in baie, 
    dar la baie, usa era deschisa si el nu era. L-am cautat si la bucatarie, dar nu era. M-am uitat sa vad daca are masina in spate, si inca era acolo. Unde naiba se putea duce?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu