4 septembrie 2011

Supernatural Story of my Life 7

In aceste cateva zile, Augustin si cu mine vorbeam des la telefon. Mai des decat vorbeam cu Isy sau Karina. Imi spunea ca el nu se mai dusese la club din ziua in care      am plecat. Nici nu stia ca nu mai sunt in oras. Imi mai spunea ca atunci cand voi veni, vrea sa iesim toti 3, eu, el si Jake. L-am intrebat de Jake, de ce era asa morocanos de fiecare data si de ce nu vorbea. Mi-a spus ca asa este firea lui, mai retinuta, ca nu face asta intentionat, nu era vorbaret de obicei, in comparatie cu el. De aceea vroia sa iesim noi 3 fara fete, pentru a ne cunoaste intre noi mai bine.
Am mai ramas 3 zile, apoi m-am dus in oras, la apartament, dar nu pentru ca plaja era departe, numai ca nu aveam nici un chef sa mai conduc si apartamentul era mai aproape.Imi vibra telefonul.
“Ai ajuns acasa, pustoaico?”
“Da, Augustin. Ce aveti toti cu pustoaico? Sunt de aceeasi varsta ca voi. Nu imi mai spuneti asa”
“Ok. Te las sa te odihnesti atunci. Pun pariu ca esti obosita”
“Yep, ai ghicit.”
“Apropo, te saluta Jake”
“Nu te cred”
“Ba ai face bine sa crezi. Numai nu ii spune. Nu va recunoaste.”
“In regula. Vorbim maine”
A doua zi am fost chemata la o pictura…nud si 2 sedinte foto. Nu am avut o zi incarcata, asa ca ma gandeam sa ii sun pe baieti pentru a le propune sa iesim, dupa ce s-a tinut Augustin sa iesim. Chiar era super dragut baiatul asta.
-Ce zici de iesirea aia in oras?
-S-a facut. Vrei sa vedem un film?
-Sigur. Vine si Jake, nu? Sau o sa stea in casa, la televizor, cu bolul de inghetata in brate uitandu-se la Titanic?
-Da, trag eu de el sa vina. O sa il conving. Ce film vrei sa vedem?
-Nu am preferinte. Orice e bine venit.
-Ok. Venim sa te luam la 20:00. E bine?
-Da.
Mi-am ales un tricou lejer deschis la culoare, jeansi skini taiati si pantofi negrii. Parul mi l-am lasat liber si am ales un machiaj natural.

In timp ce asteptam ca Augustin sa ne ia biletele la un film, Jake a propus sa ne ducem in cafeneaua de peste drum. Am luat o ciocolata calda si el la fel.
-Cum a fost la cabana?
-Hm? A..bine.
-Aha.
-Cum de ai acceptat sa vii la film?
-Augustin m-a sacait la cap. Si cred ca aveam si nevoie de o iesire. Cum noi nu am avut multe ocazii sa vorbim..
-Nu am avut deloc ocazii sa vorbim. Am spus sorbind din ciocolata.
-Mda…cum spuneam. Cum nu am avut ocazii sa vorbim, am banuit ca asta e o ocazie perfecta sa ne mai cunoastem si sa nu ma crezi chiar asa de sumbru.
-Nu te cred sumbru.
-Oricum…nu prea imi pasa ce cred ceilalti.
Iar mi-a taiat craca de sub pisioare. Exact asta nu imi placea. Imi dadea replica cea urata.
-Vezi? Iar ai facut-o…Am spus eu uitandu-ma la el.
-Ce sa fac? M-a intrebat surprins.
-Imi raspunzi in doi peri. La fel ca in seara de la club. Nu te-am crezut niciodata emo, sumbru, satanic, gotic sau ceva de genu. Doar un pic nepolitios. Nu ti se pare ca ar trebui sa imi raspunzi mai frumos, precum mine? NU ti-am raspuns niciodata urat
-S-scuze. Eu nu mi-am dat seama. Doar ca asa sunt eu.
-Ok.
Ok. Macar si-a cerut scuze. Am inceput sa zambesc la el, apoi m-a intrebat cu o privire de baietel inocent:
-De ce zambesti?
-De ce nu zambesti si tu? Hai, nu te imbolnavesti de la un zambet.
Zambind mi-a spus:
-E bine?
-Perfect.
Am tresarit amandoi cand si-a facut aparitia Augustin. Inca se mai uita pe biletele de film, bolborosind ca filmul incepea peste 15 minute si ca este unul de actiune.


Dupa film le-am spus ca vreau sa ma duc pana la toaleta, asa ca m-au asteptat afara. Am dat sa intru, cand un tip cat un zid, aproape mai mare ca Jake m-a prins de mana si m-a tras cu forta in baia de baieti.
-C-ce vrei? Lasa-ma. Am spus incercand sa ma eliberez.
-Stai, papuso, nu iti fac nimic rau. Spunea incepand sa ma sarute pe gat.
-Da-mi drumu’. Aproape am zbierat. Lasa-ma.
Incercand de zor sa ma eliberez din stransoarea lui, ceva l-a izbit de zidul baii. Jake s-a repezit la el si l-a luat la pumni. Uimita am dus mana la gura, in timp ce Augustin ma tragea afara.
-Haide. Esti bine? Ti-a facut ceva?
-Da. Su-sunt bine.
Eram afara, apoi a aparut si Jake. A venit fulger spre mine, de parca eu eram de vina.
-Esti nebuna?! Ce dracu cautai acolo? Nu stii semnele?
-Eu..
-Las-o in pace,frate.
-M-a luat cu forta intr-acolo. Nu sunt asa proasta incat sa intru in baia de baieti.
Cu ce dracu sunt eu de vina? M-am rastit la el printre lacrimile ce-mi curgeau pe obraji.
-Shh. Bine ca nu s-a intamplat…ceva mai rau. Spunandu-mi asta, Augustin deja ma lua in brate.

M-ai aveam un pic pana ajungeam acasa la mine. Stateam tacuta pe bancheta din spate. Tot drumul nu au scos nici un cuvant. Cel putin Jake, pentru ca Augustin ma intrebase de vreo 2-3 ori daca ma simt mai bine.

3 comentarii: