2 septembrie 2011

Supernatural Story of my Life 4


Fiecare incapere din apartament era diferita de cealalta. In sufragerie ma jucasem cu albastru, vernil, kaki, bej si alb. 


Baia predomina spre caramiziu, bucataria avea neoane albastre  si albe de iti sareau ochii din orbite si camera mea era cea mai diferita din tot apartamentul, fiind de o culoare aproape totala alba, cu un pat dublu cu lenjerie de toate culorile tari. De data aceasta era pusa o lenjerie de culoarea rosie-sangerie-inchisa. Chiar imi era dor de apartamentul acesta.


                                  ***********
Asa au mai trecut vreo 3 zile. Lucram ziua, seara ma duceam la club cu fetele si cu Augustin si Jake. Referitor la Jake, mai vorbeam, trecuse de pasa aceea rea din seara aia, dar tot cu indiferenta si ignoranta ma trata. Nu doar pe mine, si pe fete. Dar pe mine, sincera sa fiu, da, ma cam deranja. Adica ce naiba aveam de nu vorbea cine stie ce cu mine? Nu aveam nici o boala sau ceva, din cate stiam, iar cand ieseam din casa mereu plecam aranjata, parfumata, nu jegoasa sau urat mirositoare.  Nu intelegeam de ce se purta asa. Cu ce ii gresisem? Nici nu se dadea in vant sa ma cunoasca mai bine.
                                     ***********
 Era duminica. Iar am mers in club. Am stat in locl nostru, la masa de langa scara.
-Ma duc sa imi iau ceva de baut. Le-am spus.
-Ok. Imi spusese Kari.
Am dat sa cobor scarile, cand am auzit-o pe Isaya strigandu-ma.
-Kate! De ce nu iti iei de la barul asta? De ce mai cobori jos?
-Pentru ca asa am eu acum chef. Nu e obligatoriu sa iau de aici. I-am spus aratand spre barul de langa noi.
Spunandu-i asta, am si coborat jos.

-Ce faci, Danny? L-am intrebat curioasa pe baiatul de la bar. Era gay asa ca m-am gandit sa ma joc un pic cu el. Nu se supara pe mine cand faceam glume mai “picante”. Ma cunoaste si imi canta in struna.
-Hei, Rina, muncesc. Vrei ceva? De obicei imi spunea Rina, fiind prescurtarea de la sfarsit a numelui meu.
-Da. Un Campari., te rog.
-Imediat,scumpo.
-Scumpo? Iubitel, ma alinti?
-Ca de obicei, dar sa nu ma auda Elliot. Apoi,apropiindu-se de mine, mi-a soptit: E gelos.
-Oh, ok. Ma abtin atunci. Apoi, jucandu-ma cu degetul pe gura paharului, am spus inocenta: Dar pun pariu ca nu poti saruta o fata.
-Pariu? Ma provoci pe mine? Tu? Ca nu pot saruta o fata?
-Da.
-Vrei sa iti demonstrez ca pot? Stii ca accept orice provocare,draguta.
-Bine. Daca voi castiga eu, va trebui sa bei 6 shot-uri de vodka.
-Si daca voi castiga eu, vei face exact ce spun eu. Bine, pustoaico?
-Ok.
-Deci? Pe cine vrei sa sarut?
-Eu.
-Tu?
-Da. Arat asa nasol?
-Ah…Nu. Ok.
Se apropia de mine. Pentru o secunda am crezut ca va da inapoi, dar n-a facut-o. M-a sarutat.
-Wow. Tu chiar ai facut-o. Si esti gay infocat. Curajos, Danny. Foarte curajos. Am spus cu sarcasm si cu un zambet de mirare pe chip.
-Da, asa e. Si cum am castigat, va trebui sa faci ce spun eu. Fara refuz.
-Oh, Doamne, ma intreb ce ma vei pune sa fac.
-Sa canti 4 piese de genuri diferite.
-Ce? Sa cant? Eu? Acum? Nu, nu,nu,nu, nu. Si iar nu. In nici un caz. Altceva.
-Nici un altceva. Ai zis fara refuz. Acum treci pe scena.

2 comentarii:

  1. Super,deci ce sa mai zic..esti profi ...ai pus si poze..

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo..imi place mult widget-ul cu pestisorii din josul paginii :D

    RăspundețiȘtergere